طبق قانون تجارت الکترونیک مشخصات فنی و ویژگی های کاربردی کالا در سایت لایموند درج میشود و هویت تامین کننده ها و برند هایی که سایت لایموند از انها کالا تامین میکند در سایت قرار گرفته است. طبق حمایت از حقوق مصرف کننده و قانون تجارت الکترونیک هزینه ی پست و نوع پست ( پیشتاز- تیپاکس- باربری ها ) برای مشتری در سایت لایموند درج شده و مشتری حق انتخاب دارد درصورت بروز خطایی در مواقع ارسال به طور مثال کالایی توسط انباردار به صورت سهوی بشکند و آسیب ببیند سایت لایموند کالای آسیب خورده را برای مشتری ارسال نمی کند و مبلغ کالای آسیب دیده و خطا خورده به صورت کامل به مشتری بازگردانده میشود.

چنانچه کالایی درون بسته مشتری نباشد و مشتری مدعی نبودن کالایی درون بسته شود – باید در 24 ساعت اول به واحد پشتیبانی اطلاع رسانی شود و این واحد با بررسی دقیق فیلم دوربین های مداربسته از روند بسته بندی و ارسال کالا ، جوانب موضوع را بررسی خواهند کرد .

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما در سایت لایموند ثبت سفارش خود را با رعایت تمام مراحل و رویه ها انجام میدهید سفارش شما با موفقیت انجام میشود که این روند کاملا الکترونیکی است یعنی شما موافقت میکنید که سفارش شما به صورت الکترونیکی ثبت و از طریق پست الکترونیکی و سرویس پیام کوتاه به درخواست شما پاسخ دهد . شماره تلفن و ادرسی که مشتری یا کاربر در فاکتور خود ثبت میکند و مورد تایید مشتری است تمامی مکاتبات و پاسخ های سایت لایموند از طریق اطلاعات ثبت شده توسط مشتری یا کاربر صورت میگیرد تمامی مسیر های طی شده سفارش مشتری در انبار سایت لایموند توسط سرویس الکترونیکی پیام کوتاه به شماره تلفن ثبت شده توسط مشتری یا کاربر اطلاع رسانی میشوند .

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

سایت لایموند متعهد است که تمامی اطلاعات شخصی مشتری را پنهان نگه دارد و از آن محافظت کند و از حریم شخصی شما دفاع کند تا شما بتوانید خریدی امن و راحت را با سایت لایموند تجربه کنید.

مالکیت معنوی و حقوقی سایت

برند لایموند درج شده روی سایت و فاکتور ها جزء اموال سایت لایموند و حق استفاده و نشر در انحصار تیم مجموعه فروشگاه های لایموند است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی حق پیگرد قانونی را برای سایت لایموند محفوظ میدارد . همچنین استفاده از علائم تجاری ثبت شده توسط تیم مدیریتی مجموعه فروشگاه های لایموند منحصرا در مالکیت این سایت می باشد و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد

مسئولیت کاربران

کاربران هنگام ثبت سفارش باید فرم فاکتور خود را با اطلاعات صحیح و کامل ، باجزئیات و بادقت تکمیل کنند . بدیهی است در صورت اطلاعات ناقص یا نادرست سفارش مشتری مورد پیگیری قرار میگیرد و تا زمان تایید تیم پشتیبانی سفارش قابلیت تحویل و ارسال ندارد. اگر اطلاعات وارد شده ناقص یا اشتباه باشند تیم پشتیبانی برای اصلاح اطلاعات کاربر میتواند تماس بگیرد و اطلاعات بیشتری را درخواست کند تا اطلاعات را تکمیل کند .

زمانی که کالا به دست مشتری میرسد مشتری میبایست تماما کالا را باز کند و کامل چک کند و اگر کالا دارای ایراد باشد باید در 24 ساعت اول با پشتیبانی تماس بگیرد و اطلاع دهد ، در غیر این صورت شامل موارد مرجوعی سایت قرار نمیگیرد.